Busponny ;)

Igår så red jag i grustaget och galopperade på bra och helt plötsligt så blev han rädd för något och jag satt ju i mina tankar, och eftersom vi hade ne ganska hög fart flög jag av ^^ haha men no big deal jag satt upp igen och forsatte ;) Och han var ju dessutom hur pigg som helst och ville bara springa så det fick han göra också :)
Idag vaccenerades han så han fick vila och imorgon ska jag bara skritta lite (hoppträningarna är slut) så nu blir det att hitta någon bra tränare att träna för !
Sen så ska jag dressyrträna på fredag :)
/Linda

Kommentarer
Postat av: My

2011-10-19 @ 19:53:25
Postat av: my

Hihi gillar eran blogg!

var gärna med och tävla om en gäst bloggning på våran blogg!

förlåt om du inte gillar denna typen av kommentarer..

2011-10-19 @ 19:54:20
URL: http://topteamlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0