Jessica- Info.

Jaaa.... Jag hoppas verkligen att ni vet vem jag är osv! För jag har ju bloggat här inklusive hela tiden.. Men jag kan väl skriva en kort info ialafall? Om ni vill.

Jo, mitt namn är Jessica som nog alla redan vet. Är då 12 år och går i 6:an, har min egna ponny vid namn Evita:) Vi tävlar numera lokal ponnydressyr. Sen när vi ridit ihop oss mera i dressyren (har varit intresserad av hoppning förut) så ska jag satsa högre. Fast just nu kör vi på lokal & LC:1:) Sen vill jag ju gå upp till LC:2 osv.

Och jag ÄLSKAR verkligen att fota, men har dock ingen systemkamera. Önskar mig massa pengar, och sparar till en... men vi får väl se.. hihi.  Och blablablalallalblablablablablalalalbla. Nu vet ni nog nästan allt om mig...;) Och ni som är nya, eller inte vet något om mig. Ni får lära känna mig vart eftersom...

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin bild :)

2011-10-15 @ 12:22:42
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: jenny

sööt häst ;d

2011-10-16 @ 13:31:30
URL: http://stalltjejsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0