Linda-Hej !

Hej !
Det är alltså jag som är Linda och bloggar även på sverigeryttare ! :) Själv är jag 13 år och bor i Kungsör, mitt intresse brinner för hästar ! Och jag tycker även om att fota med min systemis ! :3
Jag bor inte på landet som Jessica :( Lite avis är man på henne då hon får va i stallet 24/7.. Men jag bor inte så öångt ifrån där vi har min pålle Eddie ! :) Jag fick Eddie för ungefär 3 ½ vecka sen ;) Och det går superbra för oss ! Frammåt hela tiden ! Någon gång kommer vi ju få lite ner försbackar men han har hela tiden så posetiv så det kommer bara gå bra ! :)
Eddie då.. jaa som sagt han är hela tiden posetivt inställd ! Han vill inte göra nå fel, sen är han helt orädd ! Och han älskar att hoppa, tänder till lite x-tra då ! det gillas starkt !
Som ni kanske har märkt så ska Eddie och jag satsa på hoppningen och även lite fältävlan då han gick mycket sånt innan han kom till mig ! :)
Han är pigg och glad ! :)
Målen med mig och Eddie är inte så höga ännu, vill lära känna honom lite mer innan jag sätter några högre mål. Men just nu är det att komma runt en 80 och 90 bana. Då vi ska tävla den 4/11 :) Det kommer bli superkul ! Men som sagt kommer inte sätta något krav att vi ska vinna, bara ha kul ! :)
Dagen vi fick han :)
Första uteritten :)
Första ridpasset hemma :)
Senaste uteritten (fredags) :)
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0