PUST.

Okej, nu är jag verkligen helt utmattad! Har varit hos Kauko (kallas koko), han är travlärare & eguiteraput, och han var verkligen SUPER duktig. Fast han kunde inte göra något just då.. För hon var för stel osv.. Så han satt några nålar där han skulle "banka" det tillrätta osv. För hela hon var tydligen sne från korset, och bakot:( Och det hade INGENTING med ridningen att göra, vilket var skönt att höra!:)

Utan det här var en gammal "skada" eller vad man ska säga. Så jag ska skritta henne rakt fram på långa tyglar i ca 30 minuter till en timme varje dag. Sen ska jag lägga på linement, sen efter det så ska hon hållas varm. Alltså ska hon ha dubbla täcken:) Sen ska vi komma tillbaka nu på Måndag..

Och en annan sak som har gjort mig så att jag får anstränga mig för att inte få damp... är att Evita är så jävla dum i huvudet så det finns inte! ;o Hon dumma sig så in i helvete! Det tog ca 2 TIMMAR att lasta häst kräket:tired: Jag är så ARG så det finns inte. USCH asså... Är verkligen INTE rid sugen bara för det. BLÄÄ vad jag hatar henne nu! heheheheheh.
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0