Tjola hopp tjola hej!

Nu går jag och lägger mig med ett gott samvete!:D Ridit Hero, och det gick verkligen kanon bra!

Vi började med att longera honom så han får av med lite energi.. hähä;) Sen hoppade jag upp och skrittade i ca 10 minuter (han var ju redan uppvärmd osv). Efter det började jag med att trava, gick också kanon!:D Travade lite mera en vanligt idag, pga. han ska få upp lite kondis. För han är verkligen inte tjock eller något! Utan behöver mest kondis för att orka trava osv..

Sen skrittade jag lite, och då tränade jag på att han ska stanna mycket snabbare. Utan det ska inte ta 30 sekunder... HAHAAHAHAHAHA..;) Men det gick bättre! Då hade jag hunnit ridit i ca 40 minuter? Så jag hoppade av, och medans jag hoppade av så började han gå.. Så det måste jag träna på imorgon, sen att stanna lite snabbare!:)♥

Är verkligen nöjd med dagen!♥

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0